تورهای مسافرتی

بانک تور

تورهای مسافرتی

بانک تور

به ایروان خوش آمدید

تور ایروان : شهر ایروان بزرگترین شهر و پایتخت کشور ارمنستان می باشد.این شهر بزرگ دارای جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین بهترین و مجلل ترین هتل ها همچون هتل گرند ایروان برای اقامت توریست ها و گردشگران می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این شهر قرار گرفتن آن در کنار رود هرازدان می باشد که زیبایی های این شهر را دوچندان می کند.

شهر ایروان ارمنستان مرکز انجام فعالیت های اداری و فرهنگی و اقتصادی کشور ارمنستان می باشد.

معمولا توریست ها و گردشگرانی که تور ارمنستان را برای مسافرت به این کشور برمی گزینند در شهر ایروان اقامت می کنند.

.

تور ایروان

آب و هوای ایروان

اگر بخواهیم که به طور کلی آب و هوای کشور ارمنستان را مورد برسی قرار دهیم گفته می شود که آب و هوای این کشور در مناطق قاره ای تابستان های بسیار گرم و خشک و آفتابی دارد و زمستان های آن بسیار سرد و با بارش شدید برف همراه است این حالت زیاد طول نمی کشد.

آب و هوای ایروان و فصلی که در آن به این شهر مسافرت می کنید می تواند در قیمت تور ایروان موثر باشد.

آب و هوای ارمنستان در ارتفاعات مختلف تفاوت دارد.

ایروان در ماه های می و ژوئن و سپتامبر و اکتبر دارای آب و هوایی مطلوب و مناسب برای سفر می باشد.گرمترین ماه در شهر ایروان اوت و دل انگیز ترین آب و هوا را برای مسافرت ماه ژوئن دارا می باشد.

بهترین زمان برای مسافرت به ارمنستان

فصل پاییز و بهار بهترین زمانی هستند که شما می توانید به ارمنستان مسافرت کنید و این کشور را در نهایت زیبایی و سرسبزی و رودخانه های پر آب مشاهده کنید.در ارتفاعات اقوت گزینید و از خوش طعم ترین میوه های پاییزی تناول کنید.

جاذبه های گردشگری و دیدنی های ایروان

ایروان

ایرواندر کل شهر ایروان به چند قسمت تقسیم می شود.

بیشترین جاذبه های گردشگری موجود در شهر ایروان در قسمت مرکزی این شهر واقع شده اند و همین امر موجب شده است که بیشتر گردشگران در ناحیه ی مرکزی این شهر اقامت داشته باشند. جاذبه های ایروان از باغ وحش گرفته تا بناهای تاریخی برای تمام مردم جهان شناخته شده هستند .

دژابونی

این دژ یکی از بناهای تاریخی شهر ایروان است و قدمت آن مربوط به 3000 سال پیش می باشد.موقعیت مکانی این دژ در ارتفاع 1017 متری از سطح شهر ایروان می باشد و مربوط به دوره ی پادشاهی آرگیشتی یکم است.

ورسیناژ ایروان : بازاری است در ایروان که گردشگران فراوانی را به خو جلب می کند . انواع سوغاتی ها را می توان در این بازار تهیه نمود .

میدان جمهوری

یکی از زیباترین شاهکارهای معمار ارمنی به نام تامانیان است که با نشعت گرفتن از معماری سبک شوروی ساخته شده است.اگر به ایروان مسافرت کردید هرگز بازدید از این میدان را از دست ندهید.

همچنین شما می توانید در این میدان وزارت امور خارجه و گالری هنر  و سایر بناهای تاریخی دیگر به خصوص هتل ماریوت را مشاهده نمایید.

خیابان شمالی

این خیابا متصل کننده ی میدان جمهوری و خانه ی اپرا می باشد.این خیابان پس از اتمام جنگ جهانی دوم ساخته شد و مراکز خرید ایروان نیز در این خیابان قرار دارند. خیابان های ایروان را میتوان خیابان های هنر ایروان نامید چراکه پر از نقاشی های خیابانی  است .

خیابان آبوویان

در این خیابان نیز بناهای تاریخی فراوانی وجود دارند که اکثریت این بناها به دوره ی لابل اپوک تعلق دارند اما متاستفانه به دلیل بی توجهی به این بنا ها به مرور زمانی از بین رفته و فرسووده شده اند.

خانه ی اپرا

خانه ی اپرا از مشهورترین جاذبه های گردشگری ایروان محسوب می شود که دو ورودی دارد.ورودی اول از ناحیه ی میدان آزادی می باشد که در نهایت به تالار اپرا و باله می رسد و ورودی دوم مربوط به تالار کنسرت خاچاطوریان می باشد.

اپرا ایروان

اپرا ایروانآبشار,پارک و مجسمه و موزه ی هنر کافسچیان

این پارک شامل یک فضای سبز و کوچک است که از نظر موقعیت مکانی در ناحیه ی شمالی خانه ی اپرا قرار گرفته است. یکی از  معروفترین پارک های ایروان مجسمه های افراد مشهوری مانند بوترو در این پارک نصب شده است.در این پارک آبشارهای بسیار زیبا و هواره های بلند و مجسمه هایی از جنس گل و کیاه وجود دارد که همگان می توانند از آن دیدن کنند.

مسجد کبود

این مسجد در قرن هجدهم در شهر ایروان بنا گردیده است و متعلق به پیروان شیعه می باشد.این بنا از جمله بناهای محدودی است که مربوط به مسلمانان می باشد و تا کنون به خصوص در دوره ی سکولاریسم برجای مانده است.


جزیره بالی

تور بالی : بالی از جزایر کشور اندونزی است و از مراکز مهم گردشگری به شمار میرود. بسیاری معتقدند بالی جزیره خدایان اندونزی است. جزیره کوچکی در بزرگترین مجمع الجزیره جهان و بزرگترین کشور مسلمان دنیا ، اندونزی .

جزیره بالی  یکی از مهمترین جاذبه های اندونزی محسوب می شود . این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده است و به دلیل این موقعیت جذاب جغرافیایی از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار است.

مانند دیگر جزایر کشور اندونزی ، جزیره بالی هم دنیای خودش را دارد.و به واسطه این ویژگی ها از مقاصد محبوب گردشگری جهان به شمار میرود. با ما همراه باشید تا جاذبه های دیدنی بالی را به شما معرفی نماییم .

موقعیت جغرافیایی بالی را در نقشه زیر می توانید مشاهده نمایید .

بالی از محبوب ترین جزایر اندونزی در میان گردشگران است . بالی به قدری مشهور است که گاهی اوقات افراد فکر می کنند بالی پایتخت جایی است .  این جزیره یک فرهنگ باستانی غنی دارد و مردم آن بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند.

جمعیت بالی بیش از 3 میلیون نفر است که اکثر مردم آن اندونزیایی هستند .در سالهای اخیر و با پیشرفت صنعت توریست بسیاری از مردم استرالیا و اروپا به این جزیره زیبا مهاجرت کرده اند و در آن زندگی میکنند.

جزیره بالی چه ویژگی هایی دارد ؟

مساحت جزیره بالی حدود 5620 کیلومترمربع است . بالی جزایر آتش فشانی فعال دارد و به این دلیل خاک آن برای کشاورزی بسیار مناسب و حاصلخیز است.مهمترین آتش فشان این منطقه در کوه گودان قراردارد که “مادر کوهها” نامیده میشود.این آتش فشان فعال است و ارتفاع آن بیش از 3000 متر است.

جزیره بالی پستی و بلندی زیادی دارد که پست ترین آنها (KOTA) و بلندترین آن (UBUD) است. چه در شمال و چه جنوب جزیره بالی مناطق حاصلخیز زیادی دارد که برای کشت برنج بسیار مطلوب است.بالی به مزارع برنج پلکانی خود معروف است و جهانگردان زیادی را جذب میکند.

جزیره بالی ویژگی هایی دارد که این منطقه را از سایر نقاط جهان متمایز کرده است.بالی از زیباترین و مشهورترین جزایر اندونزی است که بین جاوه و لومبوک در شرق این منطقه قرار دارد .

فاصله بالی تا جاکارتا با هواپیما 2 ساعت است و از تهران با احتساب توقف در دوحه و کوالالامپور و سنگاپور حدود 15 ساعت است.

جاذبه های بالی

ساختمان معابد و کاخ های عجیب و غریب در کنار جلوه های طبیعی این جزیره را بسیار دیدنی کرده است.

برای صرف غذا در بالی انتخاب های زیادی وجود دارد و تنوع غذایی زیادی برای مسافران فراهم شده .

شبهای روشن و زنده بالی و مناظر غروب در این جزیره تماشاچیان زیادی را به خود جذب میکند.

آتشفشان ها و جنگل ها از دیدنی های جذاب این جزیره هستند.اکثر این کوههای آتش فشانی از ساحل دور نیستند.

استراحتگاههای ساحلی شگفت انگیز و لوکس در هریک ار مناطق بالی وجود دارند.این اقامتگاهها از جمله  کوتا، سمیینیک و جیمباران هستند که اغلب در کنار ساحل واقع شده اند.

بسیاری از نقاط گردشگری بالی در کنار ساحل شرقی و دریاچه های آرام آن قرار دارند.از جمله بهترنی این سواحل سانور،ناسا دوو و ساحل دور افتاده کاندیدوزا هستند.

جزیره بالی اما بیش از همه بابت سنت ها و رسوم این جزیره و برگزاری جشن ها و فستیوال های گوناگون مشهور است.

اگر به سواحل شمالی بالی سفرکنید نقاطی را برای شنا کردن وغواصی میابید که بسیارآرام و دنج است.

خانه های این جزیره بسیار رنگارنگ و بی نظیر است.مرکز جزیره نیز جذابیت های خاص خودش را دارد.

گزدش و کاوش در منطقه باستانی بالی ، دره ها و رودخانه ها بسیار لذت بخش و هیجان انگیز هستند.

علاوه بر اینکه این جزیره دارای سواحل بسیار زیبا برای تفریحات آبی است ، با این حال یک پارک آبی با تمام امکانات در این جزیره برای توریست ها مهیا می باشد.

جزیره دنپازار

مرکز اداری جزیره بالی دنپازار است که بزرگترین شهر این جزیره نیز می باشد. جمعیت دنپازار 400هزار نفر است و جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

طبیعت زیبا،پوشش گیاهی متنوع ،شالیزارهای پلکانی برنج ،رودها و آبشارها و دنیای شگفت انگیز زیرآب از جذابیت های بالی است.

معبد لوط بالی

معبد لوط از جاذبه های بالی است که به خاطر قرار گرفتن در کنار دریا منظره ویژه ای در هناگم غروب خورشید دارد.این معبد باستانی در میان شکستگی صخره ها که ناشی از موج های مداوم دریاست ، قرار دارد. معبد لوط از مکانهایی در بالی است که نباید دیدن آن را ازدست بدهید.

در کنار این معبد مکانهای تفریحی کوچک که شامل رستورانها و فروشگاهها و یک پارک فرهنگی است واقع شده است.

معبد مادر بالی

معبد بساکیه یا معبد مادر در دامنه های جنوب غربی کوه آگنگ واقع شده است .معبد مادر یک مجموعه  هنری و تاریخی منحصر به فرد است که شامل دست کم 86 معبد میشود. معبد اصلی بنام معبد بزرگ دولت (Pura Penataran Agung) و 18 نفر دیگر در این معبد قرار دارند.

معبد مادر بزرگترین و پرماجرا ترین معبد  جزیره بالی است که توسط شکوغه های زیبا و دیدنی برنج ، تپه ها و رودها  احاطه شده است.

بازدید از این معبد زیبا یک شانس بزرگ برای هرکسی است.جایگاه بالایی آنرا تا حدودی عرفانی میدانند که با بالا رفتن از کوه مقدس میتوان به آن رسید.

مطالبی که دیگران دوست دارند

درباره جذابیت و زیبایی های تفلیس بیشتر بدانیم !

تور تفلیس :  قطعا بارها نام شهر تفلیس را شنیده اید قیمت تور تفلیس یکی از مواردی است که توریست های مختلف همیشه پیگیر ان هستند . در سایت فیکس تراولز می توانید قیمت تور های تفلیس و انواع تور ارزان تفلیس را مشاهده نمایید . اما درباره تفلیس چه می دانید؟ این شهر یکی از مهمترین شهرهای توریستی گرجستان بوده و بد نیست که مقداری زبان گرجی را برای پیش برد کارهای معمولی خود در این شهر یاد بگیرید.

شهر تفلیس که  ترکیبی از دوره های مختلف تاریخی را با خود به همراه دارد ، خیلی جذاب و شگفت انگیز به نظر می رسد،  تناقضات زیبا و بی نظیر از جذابیت های  تفلیس است .

اگر تصمیم گرفته اید  با تور تفلیسسفر کنید به شما تبریک می گوییم تفلیس واقعا شما را هیجان زده خواهد کرد ، ترکیبی از معماری مدرن و کلاسیک تفلیس را خاص و منحصر بفرد کرده است و احتمالا با این سفر خاطرات سفر به گرجستان همیشه برایتان شادی اور خواهد بود . در ادامه برخی از جاذبه های تفلیس را بررسی میکنیم .

تفلیس شهری نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد  کاخ کافه ها، گالری ها، موزه ها، و شهر قدیمی ، هتل های لوکس مانند هتل گرین کویین تفلیس همه و همه در تفلیس خیره کننده و جذاب است .

تفریحات تور تفلیس

بسیاری از توریست ها علاقمند به تفریحات موجود درتفلیس می باشند .  ایرانیان زیادی هر ساله تعطیلات عید را به تفلیس گرجستان می روند . تور های نوروزی گرجستان طرفداران زیادی در ایران و جهان دارد . در ادامه به برخی از تفریحات رایج تفلیس اشاره می کنیم .

پارک آبی تفلیس

پارک آبی تفلیس دارای امکانات بسیار زیادی بوده و کمتر توریستی پیدا می شود که به این شهر برود ولی از پارک ابی آن چشم پوشی کند.

پارک آبی

پارک آبی

جشنواره های سالانه تفلیس

در شهرها و کشورهای مختلف فستیوالهای گوناگونی انجام می شود. کشور گرجستان و شهر تفلیس نیز میزبان جشنواره های گوناگونی می باشد . شرکت در چنین برنامه هایی یکی از بهترین کارها برای انجام  در تفلیس می باشد .

جاذبه ها تفلیس گرجستان

حمام های گوگردی تفلیس

حمام های گوگردی تفلیس فقط حمام عمومی ساده ای هستند که بسیاری از مردم محلی آن را دوست دارند. منحصر به فرد بودنش در ترکیب آب نیست. گرم و اشباع شده با گوگرد و سایر مواد معدنی، و از زیر زمین به صورت خود جوش فوران می کند . تفلیس دارای جریانهای بسیاری از آب سولفور است – به همین دلیل بوی تخم مرغ های فاسد را می توان تقریبا در هر نقطه ای از شهر حس کرد.

تفلیس، درست مثل بقیه گرجستان، دارای گرمایش مرکزی و سیستم آب گرم نیست. بعضی از بخاری ها با استفاده از گاز یا برق کار می کنند، در حالیکه ساکنان ثروتمند به سیستم های گرمای مستقل گاز متکی هستند. به همین علت صرف زمان زیادی در حمام  چندان دور از انتظار نیست .

کلیسای گرگتی

یکی از زیباترین مکان های دیدنی در تفلیس که آنرا بهشت تفلیس هم می گویند این کلیسای زیبا در قرن ششم ساخته شده است و قرار گرفتن آن در بالای کوه لذت دیدن دشت و کوه های اطراف را به همراه دارد .

صومعه جواری

این صومعه در شرق تفلیس واقع شده است قرار گرفتن صومعه در بین دو رودخانه باعث شده است این مکان زیبا واقعا لذت بخش و منحصر بفرد باشد .

معبد سامتاورو

ساخته شده در قرن چهارم توسط پادشاه میریان و در قرن یازدهم مورد بازسازی قرار گرفته است طبیعت زیبا و فوق العاده اطراف معبد باعث زیبایی دوچندان آن شده است .

معبد سامتاورو

 شهر بازی متاتسمیندا :

این شهر بازی با چرخ فلکی غول آسا بر روی تپه ای زیبا قرار گرفته است یک ترن هوایی بزرگ دارد

مجسمه کارتلیس دادا

مجسمه مجسمه ای بزرگ و تاریخی بر روی بر روی ثپه سولولاکی قرار دارد و به مادر گرجستان معروف است بزرگی آن به اندازه ای است که از داخل شهر نیز به راحتی دیده می شود .

پل صلح

پلی دیدنی و جالب که دو قسمت مدرن و کلاسیک تفلیس را به هم متصل می کند  پل صلح در شب دیدنی و تماشایی تر است .

تور های تفلیس آبان ماه و تور تفلیس آذر ماه و تمامی فصول سال در  سایت فیکس تراولز موجود می باشد.

تور لحظه آخری تفلیس اسفند ماه 98

تور تفلیس فروردین ماه 99

تور تفلیس  اسفند98

و تور تفلیس نوروز 99

تور های ویژه تفلیس در  سایت فیکس تراولز از تور های  آژانسهای معتبر کشور می باشد . و هر  آژانسی که اعتبار  مجوز بندب  و یا بند الف را دارد می تواند در  سایت تور  ثبت نام و اجازه فعالیت داده شود.

 

تفلیس یا باتومی؟

این شهر در ساحل دریای سیاه واقع‌ شده و توسط کوه‌ها احاطه شده‌ است.باتومی دومین شهر بزرگ در گرجستان است.

به راستی که نمیتوان بین این دو شهر زیبا یکی را انتخاب نمود برای مطالعه بیشتر در این مورد بد نیست مقاله تفلیس یا باتومی؟را مطالعه نمایید.

 

آسانسور در بلوک های آپارتمانی در تفلیس رایگان نیست. پس از ورود به کابین، بلافاصله یک جعبه ویژه برای سکه ها، در کنار پانل دکمه قرار می گیرد. اگر پرداخت نکنید، بالابر ثابت باقی خواهد ماند. در بیشتر موارد، سفر به هر یک از طبقه ها هزینه ای حدود 3-5  سنت دارد.

تقریبا می توان گفت سیگار کشیدن در هر خانواده در تفلیس امری عادی است  و اغلی ساکنان تفلیس آنرا امری زشت نمیدانند .

مالزی کجاست؟ | تور مالزی

مالزی کجاست؟ |  تور مالزی

تور مالزی : مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا  یکی از متنوع ترین و زیبا ترین مکان های توریستی در دنیاست . جاذبه های گردشگری مالزی به قدری زیاد است که از سراسر جهان برای بازدید آن به این کشور مسافرت می کنند.

مالزی کجاست؟  مالزی شبه جزیره ای دارای مرز زمینی و دریایی با تایلند از شمال و مرز دریایی در جنوب با سنگاپور ، ویتنام در شمال شرقی و اندونزی در غرب است.از مهمترین اقوام در این کشور که در تاریخ آن نقش بسزایی داشتند ، مالایی ها بودند . در صورتی که به تاریخچه این کشور علاقمند هستید می توانید مقاله ” مالزی در زمان قدیم ” را مطالعه نمایید . 

مالزی شرقی مرزهای زمینی و دریایی با برونئی و اندونزی و مرز دریایی با فیلیپین و ویتنام دارد. روابط دوجانبه مالزی با سایر کشورهای منطقه برای مثال مالزی- سنگاپور، مالزی اندونزی و … بسیار عالی می باشد .

کوالالامپور پایتخت ملی و بزرگترین شهر مالزی می باشد. تور کوالالامپور صباح بین ایرانی ها و بسیاری از افراد جهان طرفداران زیادی داشته و هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان در این تور شرکت میکنند . در ادامه برخی از اطلاعاتی که باید در مورد مالزی بدانیم را به اختصار بیان می کنیم .

مالزی با بیش از 30 میلیون جمعیت، 44 امین کشور پرجمعیت جهان است.

در اینجا به تور مختصر کشور مالزی را مورد بررسی قرار می دهیم لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راهنمای سفر به مالزی بازدید نمایید .

نقطه ی جنوبی یوروآستر قاره Tanjung Piai در مالزی است.

در مناطق گرمسیری، مالزی یکی از 17 کشور بزرگ است . آب و هوای مالزی استوایی ، گرم و مرطوب می باشد و به دلیل جنگل های بارانی ،درختان نخل و چمن پوشیده از رنگ سبز است .

زیان رسمی کشور زبان انگلیسی است که اغلب مسافران و گردشگران با این زبان سخن می گویند . گردشگری سهم مهمی در اقتصاد مالزی دارد .

مالزی یک کشور اسلامی و آزاد است . در زیر می توانید نقشه مالزی در جهان را مشاهده نمایید .

اگر تور مالزی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید ما به شما بهترین و زیباترین مکان های مالزی را معرفی میکنیم.

با ما همراه باشید تا با  زیبایی های مالزی و بهترین زمان سفر به مالزی آشنا شوید . و با آرامش خاطر برنامه ای منظم برای سفر خود بچینید !

تور مالزی چقدر است؟

سایت فیکس تراولز تضمین بهترین قیمت تور مالزی را به شما عزیزان می دهد.با ما همراه باشید.

نام مهم ترین شهرهای مالزی چیست؟

این کشور دارای شهرهای زیادی بوده و هرکدام نسز از امکانات متنوعی برخوردار هستند . سالانه افراد زیادی علاوه بر مسافرت  و گردشگری ، به دنبال اقامت و زندگی در مالزی هستند .  از مهمترین شهر های مالزی می توان موارد زیر را نام برد .

  • کوالالامپور
  • جورج تاون

مالزی بهتر است یا تایلند؟

  مراکز خرید در هر دو کشور تایلند و مالزی وجود دارد.

هر دو تایلند و مالزی در آسیای جنوب شرقی آسیا هستند.

تایلند محبوب ترین کشور در منطقه است و وابستگی اقتصادی آن به گردشگری می تواند قیمت ها را به میزان زیادی افزایش دهد.

با این حال، هر دو کشور، مانند بسیاری از مکان های جنوب شرقی آسیا، نسبتا برای بازدید مقرون به صرفه  هستند.

اگر بین مالزی یا تایلند دچار تردید هستید  باید بگویم هر دو تایلند و مالزی دارای زیرساخت قوی برای حمایت از گردشگری هستند.

اما به طور کلی، اقتصاد مالزی کمتر از تورم دلار هدایت می شود.

در مالزی چه غذایی بخوریم؟

بسیاری از توریست ها از خود می پرسند که در مالزی که دارای یک فرهنگ شرقی است ، چه غذایی برای ما مناسب است؟ برای پاسخ به این دقدقه باید گفت که نیاز به نگرانی نیست. غذاهای مالزی بسیار متنوع بوده و تمامی ذائقه ها را پوشش می دهد . رستوران های بین المللی بسیاری در این کشور وجود دارد .

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران های مالزی را به اختصار بررسی می کنیم.

رستوران آسمانی Troika Sky Dining

رستوران آسمان در کوالالامپور مالزی قرار دارد این رستوران دارای انواع غذا های بین المللی ، انواع مشروبات و نوشیدنی ها می باشد . در این رستوران می توانید یک خاطره به یاد ماندنی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

رستوران آسمانی

رستوران Marini’s On 57

یک رستوران منحصر به فرد ایتالیایی می باشد که در طبقه 57 برج Petronas  واقع شده است. در این رستوران می توانید هنگاه صرف غذا منظره ای از کل شهر را مشاهده نمایید .

این رستوران در مرکز شهر کوالالامپورقرار دارد و دارای بار و سالن نیز می باشد .

تعداد رستوران های مالزی بسیار زیاد است برای اطلاع از انها بد نیست مقاله ” رستوران های مالزی ” را مطالعه نمایید.

رستوران های ایرانی مالزی

وجود رستوران های ایرانی دقدقه هموطنان مان را در مورد غذاهای مناسب از بین می برد. در مالزی چندین رستوران ایرانی وجود دارد که می توانید اسامی آنها را در مطلب ” رستوران های ایرانی مالزی ” مشاهده نمایید .

باغ وحش ملی مالزی

مالزی یک کشور غنی از گونه های جانوری می باشد. اگر علاقمند به بررسی حیوانات مناطق مختلف می باشد پیشنهاد می کنیم از این باغ وحش که لیستی از حیوانات مالزی را در خود جای داده است بازدید نمایید .

باغ وحش های زیادی در مالزی وجود دارد . علاوه بر آن در حالت طبیعی در جنگل های مالزی می توانید حیوانات خارق االعاده ای را مشاهده کنید . اگر در کوالالامپور اقامت دارید بازدید از پارک پرندگان کوالالامپور را از یاد نبرید .

تور آذربایجان Tour of Azerbaijan

تور آذربایجان : آذربایجان یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان است که هر ساله هموطنان زیادی به آن سفر می کنند .کشور آذربایجان  یکی از همسایگان ایران محسوب می شود که در صنعت گردشگری پیشرفت چشمگیری داشته است . جاذبه های آذربایجان به قدری در دنیا معروف شده اند که توریست های زیادی از سراسر دنیا به این کشور سرازیر می شوند . اگر شما هم قصد دارید در تور ارزان آذربایجان شرکت نمایید بهتر است راهنمای سفر به آذربایجان را مطالعه نمایید .

لازم به ذکر است که مسافران برخی از کشورهای همسایه آذربایجان نظیر ایران می توانند ، سفر به آذربایجان با خودروی شخصی را تجربه نمایند .

تعداد زیادی از مردم ایران هر ساله به صورت شخصی یا با تور آذربایجان به این کشور مسافرت کرده و از جاذبه های گردشگری آن بازدید میکنند .

اما چرا تور آذربایجان؟ چرا ایرانی ها به مسافرت به آذربایجان و باکو علاقه زیادی دارند ؟ فرهنگ و آداب و رسوم مردم آذربایجان بسیار به مردم ایران نزدیک است . علاوه بر این به نزدیکی و هم مرز بودن هم تاثیر بسزای در این امر دارد، حتی ایرانیان معتقدند که کشور آذربایجان برای زندگی مناسب است .

سایت فیکس تراولز تضمین بهترین قیمت تور آذربایجان را به شما عزیزان می دهد. همچنین برای اطلاع از قیمت تور باکو و خرید تور روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

نقشه آذربایجان در تصویر زیر را مشاهده می کنید

اکثر سفرها به آذربایجان، به شهر مهم و پر جاذبه آن یعنی باکو است که مقصد بسیاری از گردشگران می باشد.اگر چه هر یک از شهرهای آذربایجان زیبای های خاص خود را دارند ولی اکثر جاذبه ها و تفریحات آذربایجان در شهر رویایی باکو قرار دارد .

فاصله شهر باکو از ایران از راه هوایی 2 ساعت و از راه زمینی نزدیک مرز، 8 ساعت میباشد . در ادامه همراه ما باشید تا مهمترین جاذبه های آذربایجان را با هم مرور کنیم .

پایتخت جمهوری آذربایجان چه شهری است ؟

شهر باکو به عنوان بزرگترین شهر جمهوری آذربایجان و بزرگترین شهر قفقاز به عنوان پایتخت جمهوری آذربایجان لقب دارد. باکو برای زندگی بسیار مناسب می باشد به همین دلیل افراد زیادی خواهان گرفتن اقامت آذربایجان می باشند . در صورتی که قصد مهاجرت به آذربایجان را دارید بهتر است مقاله “شرایط رفتن به باکو و اخذ پناهندگی ” را مطالعه نمایید .

نقشه شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان

این شهر جمعیتی در حدود 3.5 میلیون نفر جمعیت دارد.

این شهر به عنوان پاریس شرق مطرح می باشد ، این شهر بسیار شهر تمیزی می باشد.

از ویژگیهای مهم این شهر قرار گیری در کرانه دریای خزر می باشد ولی رطوبت بسیار کمی دارد

این شهر با بادهای خنک احاطه شده است و بسیار آب وهوای لذت بخشی دارد.

تور آذربایجان
هرساله تعداد گردشگران زیادی از سرتاسر جهان بخصوص از ایران به این جمهوری و این کشور زیبا و به این شهر زیبا سفر می کنند. گفتنی است که تعداد مهاجرت به آذربایجان هرساله افزایش می یابد .

جاذبه های گردشگری باکو

همانطور که پیش از این ذکر شد مرکز اصلی توریست و گردشگری آذربایجان شهر باکو می باشد . بهتر است قبل از سفر به باکو اطلاعاتی که باید در مورد باکو داشته باشید را از سایت هایی همچون فیکس تراولز مطالعه نمایید .

  • تفریحات باکو

تفریحات باکو به دلیل توریستی بودن این شهر بسیار زیاد است. کافه ها ،رستوران ها، پارک ها و دیگر امکانات تفریحی آماده پذیرایی و خدمات رسانی به تمامی مهمانان و توریست ها می باشند .

البته استفاده از این امکانات نیازمند صرف هزینه هایی می باشد که در مورد آنها در مقاله هزینه های سفر به باکو صحبت شده است . برخی از این تفریحات را در زیر نام می بریم.

  • کافه های باکو
  • شهربازی (Luna Park)
  • متروپارک
  • باغ وحش باکو
  • قوباستان باکو
  • مرکز تفریحی قبالند