تورهای مسافرتی

بانک تور

تورهای مسافرتی

بانک تور

عمل ایمپلنت دندان

چه کسانی نباید ایمپلنت انجام دهند؟

دکتر آقاجری جراح لثه و متخصص ایمپلنت دندان : عمل ایمپلنت دندان در اکثر بیماران قابل انجام است و محدودیتی ندارد. در بعضی موارد که شخص بیماری هایی مثل دیابت کنترل نشده دارد و بیمارانی که تحت رادیوتراپی مخصوصا در ناحیه فک و گردن هستند و بیمارانی که مدت طولانی تحت درمان بیس فسفونات بوده اند ایمپلنت نباید انجام شود.

تجویز ایمپلنت برای این افراد به تشخیص پزشک بستگی دارد. در برخی افراد که به استعمال سیگار ، مواد مخدر و مشروبات الکلی اعتیاد دارند نیز درصدی احتمال موفقیت کاهش می یابد.

در نظر داشته باشید قبل از انجام ایمپلنت شرح کاملی از وضعیت سلامتی خود به دندان پزشک بدهید و به سوالات وی به دقت پاسخ دهید.

رعایت بهداشت ایمپلنت

از نکات ایمپلنت دندان که حتما باید مد نظر قرار دهید رعایت بهداشت دهان برای دندان های کاشت شده است. با رعایت بهداشت از مشکلاتی مثل عفونت در اطراف ایمپلنت جلوگیری می شود و دوام آن ها افزایش یابد.استفاده از مسواک ، نخ دندان و جرمگیری به موقع همچنین استفاده از وسایل به روز برای تمیز کردن دندان ها مثل دستگاه هواسایی که به وسیله هوا سطح ایمپلنت و دندان ها را تمیز می کند می تواند کمک که ایمپلنت های شما تا پایان عمر همراهتان باشد…

ایمپلنت دندان علاوه بر مزایای فراوانی که دارد ، با درصد موفقیت بسیار بالایی در حدود بالای 95 درصد انجام می شود.دقت انجام در این کار توسط دندان پزشک و متریال استفاده شده در آن اهمیت فراوانی دارد.